خانه / نکات آموزشی / دانلود واژگان زبان تخصصی مهندسی عمران

دانلود واژگان زبان تخصصی مهندسی عمران

دانلود لغات زبان تخصصی عمران

زبان انگلیسی بدون شک ، یکی از دروس بسیار مهم در کنکور کارشناسی ارشد عمران است. اهمیت فوق العاده ی این درس از آن جایی نشات می گیرد که تست های این درس ، نسبت به سایر دروس کنکور کارشناسی ارشد مهندسی عمران زمان کم تری را به خود اختصاص می دهد .به عنوان مثال در مقابله با یک تست واژگان ( Vocabulary ) در صورت داشتن معنای یک لغت  در ذهن می توان در عرض چند ثانیه به سادگی پاسخ را علامت زد.

 

لغات زبان تخصصی عمران

نکته ی دیگر نیز این است که در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی عمران ، کلیه ی دروس از جمله  زبان دارای ضریب مساوی 1 می باشند. لذا در مقایسه با رشته های دیگر ، درس زبان انگلیسی در این رشته ، از دروس تاثیرگذار در رتبه ی نهایی محسوب می گردد.

در درس زبان در کنکور کارشناسی ارشد عمران ، هسته ی اصلی حل تست ها را دانستن لغات تشکیل می دهد . چرا که با دانستن تعداد کافی لغت به سادگی می تواند تا حد قابل توجهی از عهده ی تست های مربوط به واژگان ( Vocabulary ) ، متن ( Reading)  وکلوز تست ( Cloze Test) برآمد.

در رشته ی مهندسی عمران ، مهم ترین لغات زبان تخصصی که دانستن آن ها برای شرکت در کنکور ارشد عمران ضروری است ، را برای شما آماده کرده ایم . دقت بفرمایید که این لغات حتما و حتما می بایست زیرمجموعه ی لغاتی که شما آن ها را فرا می گیرید باشند، لذا توصیه می کنیم این لغات را به عنوان منبع اصلی واژگان پرینت گرفته و هر شب آن ها را مرور بفرمایید.

مطمئن باشید که شبی ده لغت خواندن از لغات زبان تخصصی عمران وقتی را از شما نخواهد گرفت. به علاوه فراموش نکنید زبان می بایست حتما به مرور خوانده شود. در غیر این صورت لغات به سادگی از یاد خواهند رفت.

در زیر می توانید لغات مهم را به صورت PDF دانلود نمایید.

download

  دانلود لغات زبان تخصصی مهندسی عمران

رمز فایل : www.omranmoshavere.ir

نکته مهم : حتما و حتما بعد از دانلود روش مطالعه درس زبان را در دو بخش زیر بخوانید ، زیرا بسیاری از داوطلبان متاسفانه به آن تا آخر توجهی ندارند و این سبب بروز مشکلاتی برایشان می گردد که خیلی از آن ها در روز های آخر کنکور متوجه می شوند :

قسمت اول آموزش خواندن زبان برای کنکور

قسمت دوم آموزش خواندن زبان برای کنکور

 

کانال تلگرام آهنگ جدید

عمران مشاوره – کارشناسی ارشد عمران

درباره امین کاویانی

امین کاویانی هستم . دانشجوی مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه تهران. در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی عمران سال ۹۴ توانستم رتبه ی ۴۷ کسب کنم. علاقه مند هستم که در زمینه مشاوره به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد عمران کمک کنم.

هم چنین بخوانید:

دانلود سوالات ارشد عمران از 87 تا 94

سوالات کنکور ارشد عمران همواره از مهم ترین منابع نمونه سوال برای داوطلبان آزمون کارشناسی …

28 دیدگاه

  1. سلام, متاسفانه سایتتون برای خرید فلش کارت و برنامه b15 در هنگام پرداخت وجه با خطا مواجه میشه, یعنی وقتی پول پرداخت میشه به سایت پذیرنده بر نمیگرده و خطا میده و وجه برمیگرده. لطفا بررسی کنید

  2. سلام من ترم 5 عمران هستم دانشگاه ازاد میخواستم برای کنکور ارشد دولتی تهران قبول شم لطفا راهنمایی کنید

  3. با سلام، مهندس با ذکر منبع درج شد، امیدوارم رضایت خاطر شما جلب شود.

  4. سلام
    من ترم 3 عمران در دانشگاه آزاد خمینی شهر هستم. دلم میخواد برای ارشد دولتی بیوفتم و انگیزشو هم دارم. چون برای کنکور کارشناسی بخاطر مشکلاتی کنکورم خراب شد.
    میشه کمکم کنید که چیکار کنم توی کنکور ارشد موفق باشم؟؟ همش فک میکنم چون دانشگاه آزادیم خوب نمیشم.

    و اینکه آیا درس دینامیک مهم و کاربردیه برای عمران؟؟

    • بررسی های ما نشون داد متاسفانه بسیاری به دلیل عدم اطلاع از فوت و فن کنکور دادن در کارشناسی ارشد عمران، با این که پتانسیل خوبی دارن اما نمی تونن به موفقیت برسن.
      برای همین همه این ها رو در طرح جامع پشتیبان گنجاندیم و توصیه می کنم که ثبت نام کنین.
      سپاس

  5. سلام من سال 89 فارغ التحصیل شدم. امسال میخواستم امتحان بدم. به نظر خودم تحلیل و بتن ضعیف هستم. زبانم خوبه. به نظر شما همه دروس رو باید کامل بخونم؟

  6. خیلی ممنون اقای کاویانی بابت مطالب خوبتون . رشته ی من نقشه برداریه و امسال فارغ التحصیل شدم کنکور95رو 2000 اوردم سیالات و خاک 25و27 درصد وزبانو 25 درصد زدم برا جامدات وقت نکردم که رو تسلطم کار کنم و تست بزنم چون به عمران خیلی علاقه داشتم تغییر رشته دادم از یه طرفی استرس دارم که برا سال بعد نتونم رتبه ی خوبی بیارم یا ممکنه اینده شغلیم خوب نشه چون کارشناسیم نامرتبط با ارشد خواهد بود اگه در این مورد اطلاعات دارین لطفاراهنماییم کنید ممنون

  7. خیلی ممنون اقای کاویانی عزیز.ببخشید میشه بیشتر بگید که چه چیزهایی نیاز به حفظ کردن دارن چه مباحثی از دروس ممنون میشم؟

  8. سلام من دانشجوی سال اخر هستم و دارم برای ارشد عمران میخونم و با خیلی پشتکار دارم میرم جلو ولی یه مشکلی که هست که خیلی ذهنمو مشغول کرده و از شما میخوام لطف کنید پاسخمو بدین اینه کهچطور میشه بدون ماشین حساب درس خوند یا امتحان کنکور داد لطفا اگه میشه پاسخمو بدین با تشکر از شما

    • دوست خوبم ماشین حساب خیلی مهمه ولی وقتی بذاریش کنار عادت می کنی
      ماشین حسابتو بذار کنار و به مرور شروع کن تست زدن
      کم کم عادت می کنی نگران نباش
      البته در این مسیر یاد میگیری که باید بعضی چیزا رو هم حفظ کنی … مثل لگاریتم 2 یا 3 یا 5 رو به صورت تقریبی بدونی

  9. سلام من ارشد 95 با اینکه اصلا نخونده بودم به کمک زبان با درصد 32 و 5درصد فولاد رتبه 6000 شدم واسه ارشد 96 میخوام بخونم ،چیکار کنم بهتره؟ رتبه زیر 1000 هدفمه البته باز میخوام رو زبان سرمایه گذاری کنم واسه درصد بالای 70
    ممنون بابت راهنماییتون

  10. با سلام خدمت مهندس گرامی
    من دانشجوی کارشناسی ناپیوسته عمرانم و میخوام از الان برای کنکور 97 بخونم . ولی برنامه درسی دقیقی ندارم . و اینکه چه درسایی رو در اولویت قرار بدم؟!
    ولطفا درباره تفاوت بنده فنی و دانشجویان ریاضی در کنکور کمی راهنمایی کنید .
    سپاس از لطفتون

  11. سلام آقای کاویانی
    وقتتون بخیر
    من دانشجوی رشته عمران هستم و میخوام خودمو واسه کنکور ارشد سال 96 اماده کنم. سوالی داشتم و ازتون راهنمایی میخواستم. میخواستم بپرسم شما از چه منابعی برای کنکور ارشد عمران استفاده کردید؟ و پیشنهاد میکنید من از چه منابعی برای کنکور استفاده کنم؟
    ممنون

  12. سلام آقای کاویانی ، احوال شما
    وبسایت و مطالب واقعا خوبی دارین از مطالب و گفته های شما استفاده کردم
    امیدوارم همینطور به کارتون ادامه بدید
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *