خانه / نکات مشاوره ای / پزشکی بخوانیم تا پولدار شویم! چرا این کار اشتباه محض است ؟

پزشکی بخوانیم تا پولدار شویم! چرا این کار اشتباه محض است ؟

با عرض سلام خدمت شما عزیزان بزرگوار ! به قدری با بنده تماس گرفته شد و دوستان گفتن پزشکی بخونیم که واقعا از سوالات تکراری خسته و کلافه شدم و مقاله زیر رو نوشتم. در این مقاله به شما اثبات می کنم پزشکی خوندن به هیچ عنوان کار درستی نیست و اگه برای پولدار شدن میخواین پزشکی بخونین این کار واقعا و از اساس اشتباه است!!!!

بنابراین بیاییم و منطقی با هم این مسئله رو مطرح کنیم! چون این مقاله جنجالی بوده و بسیار سنگین و مشکل زا است، تصمیم گرفتم که در وب سایت شخصی خودم اون رو مطرح کنم. این شما و این هم مقاله بنده:

برای مشاهده مقاله اینجا کلیک کنید

درباره امین کاویانی

امین کاویانی هستم . دانشجوی مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه تهران. در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی عمران سال ۹۴ توانستم رتبه ی ۴۷ کسب کنم. علاقه مند هستم که در زمینه مشاوره به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد عمران کمک کنم.

هم چنین بخوانید:

تغییر در برنامه ی کنکور ارشد و سردرگمی داوطلبان ( با فرصت ایجاد شده چه باید کرد؟ )

با توجه به این که اخیرا سازمان سنجش اقدام به تغییر در تاریخ برگزاری آزمون …

5 دیدگاه

  1. مقاله را مطالعه کردم
    خوشبحالشون چه درآمد هایی دارن برخی افراد
    ممنون از پست خوبتون

  2. با سلام زمان ما هم مهندسی عمران تو بورس بود بعدش رشته های دگه الان پزشکی

  3. پزشکی تخصصی درسته ولی درکل همه پزشک ها اینطوری نیستند!!!

  4. به نظر من که واقعیته

  5. هر رشته و شغلی در انحصار باشه درامدش نجومیه شما رشته های به ظاهر درجه دوم تجربی رو ببینین بینایی سنجی شنوایی سنجی فیزیوتراپی اعضای مصنوعی کاردرمانی گفتار درمانی دندونسازی و زمین شناسی و گیاهپزشکی و ژنتیک. به غیر از زمین شناسی هیچکدوم از رشته های مذکور بیکار نداره چون ظرفیتش محدوده و از همه مهمتر بهشون مجوز کلینیک میدن که در انحصاره.مثلا کلینیک ارتز پروتز رو فقط به فارغ التحصیلان اعضای مصنوعی مجوز میدن و در انحصاره دانشگاه ازاد اصلا این رشته رو نداره . و درامد ماهانه یه کلینیک به پنجاه ملیون درماه میرسه و کاملا گمنامه.همچنین تاسیس کلینیک فیزیوتراپی در انحصاره به ازای هر سی هزار نفر جمعیت مجوز میدن. با دکتری رشته تربیت بدنی میشه کلینیک حرکات اصلاحی زد. با دکتری ژنتیک میشه مشاوره ژنتیک راه اندازی کرد. با فوق لیسانس زمین شناسی میشه ازمایشگاه سنگ های قیمتی راه انداخت .یا لابراتورا دندونسازی . تمام این رشته ها به غیر از چند تاش در انحصاره وزارت بهداشته.اگه شما یه بینایی سنج بیکار پیدا کردینکردم من جایزتون میدم زیر شیش ملیون تومن استخدامش نیست تولید عینک هم فقط در انحصار اینها هست.شنوایی سنج ها که دلال سمعک هم هستن . دارالترجمه در انحصاره. دفتر خونه .کارشناسان رسمی قوه قضاییه .داروخونه در انحصاره.شما فرزند معلول نداشتین تا گذرتون به گفتار درمانی یا کار درمانی یا حتی اب درمانگر بیوفته. چرا دانشگاه ازاد این رشته ها رو از انحصار در نمیاره .یه نوار گوش صد هزار تومن. یه جلسه فیزیوتراپی پنجاه تومن .درامددار الترجمه ماهی سی ملیون حداقل عینک ساز سی ملیون حداقل کار درمانگر هم همینطور حرف زیاده…. ترخیص کارگمرک درامد مینیمم سیصد ملیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *