خانه / اخبار / طرح بیمه صفر تا صد نصیر

طرح بیمه صفر تا صد نصیر

تجربیات متعدد در نتایج آزمون های کارشناسی ارشد در ادوار مختلف گواه بر این مدعا بوده است که در واقع مهم ترین عامل  موثر در نتیجه ی آزمون کارشناسی ارشد ، داشتن یک استراتژی حرفه ای و کارآمد در مطالعه به همراه مدیریت زمانی صحیح می باشد .

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که بسیاری از داوطلبان علی رغم تلاش فراوان و مطالعه ی شبانه روزی ، به دلایل فراوانی موفق به کسب نتیجه ی مورد نظر خود نمی شوند. از جمله ی این دلایل عبارتند از :

1- ضعف در مدیریت مطالعه : این که چه دروسی می بایست برای آزمون کارشناسی ارشد مطالعه شوند و در مقابل این که چه دروسی می بایست حذف گردند، همواره از مهم ترین موضوعات مطرح  شده در مدیریت مطالعه می باشد. در برخی دروس مانند درس ریاضی نیز می بایست مطالعه حتما به صورت مبحثی صورت گیرد. اما این که چه دروسی می بایست حذف شده و یا حتما مطالعه شوند، برای هر کس متفاوت خواهد بود. از طرفی حذف نا به جا و خودسرانه ی دروس سبب کاهش شدید تراز شده و می تواند بر رتبه ی داوطلب ، علی رغم تلاش فراوان وی ، تاثیر منفی داشته باشد . لذا توصیه می گردد که این کار حتما با صلاحدید یک مشاور حرفه ای در زمینه ی کنکور صورت گیرد.

2-کاهش تدریجی انگیزه ی مطالعه: به جرئت می توان گفت مهم ترین عامل تضعیف کننده ی داوطلبان پس از ضعف در مدیریت مطالعه، کاهش انگیزه ی تدریجی داوطلب پس از گذشت زمانی مطالعه ی مکرر است. تجربه نشان داده است که معمولا داوطلبانی که با شدت و انگیزه ی بسیار زیادی شروع به مطالعه برای کنکور ارشد می نمایند، پس از مدتی نیز با کاهش ناگهانی انگیزه و افت جدی در ساعات مطالعه رو به رو خواهند شد. در این میان نیاز به وجود یک مشاور انگیزه بخش و همراه در مسیر کنکور احساس می گردد.

1

3- وجود  مشکلات پایه ای در برخی دروس بنیادی : اساسا در هر رشته ای برخی دروس پایه و مبنای دروس دیگر خواهد بود . به عنوان مثال در رشته ی مهندسی عمران در صورت عدم درک کامل در درس استاتیک فراگیری دروس دیگر از جمله مقاومت مصالح ، تحلیل سازه ها ، طراحی سازه های فولادی و بتنی و حتی برخی قسمت های مکانیک خاک و مکانیک سیالات با مشکل جدی مواجه خواهد گردید.از طرفی بسیاری از داوطلبانی که از سایر رشته ها قصد ادامه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران را دارند، به فراگیری این دروس نیاز خواهند داشت. هم چنین برخی دانشجویان مهندسی عمران نیز دارای پایه ی ضعیفی در دروس مهندسی عمران می باشند و در برخی مباحث احساس ضعف می کنند.

در کنار درس استاتیک درس ریاضی نیز در آزمون کارشناسی ارشد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار خواهد بود. در مورد درس ریاضی باید به این موضوع توجه شود که برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد ، به هیچ عنوان مطالعه ی بسیار عمیق درس ریاضی لازم نیست. تجربه نشان داده است که با مطالعه ی مباحث ثابت و مشخصی در درس ریاضی ، می توان با تلاش نسبتا متوسط، درصد قابل قبولی از امتیاز این درس در آزمون کارشناسی ارشد به دست آورد. از طرفی مطالعه ی بیش تر در این درس نیز توصیه نمی شود ، چرا که با صرف کردن همان میزان وقتی که برای عمق بخشیدن به مطالعه ریاضی اختصاص می یابد، می توان مطالعه ی دروس مهم تری مانند تحلیل سازه ها را قوت بخشید.

2

4-نیاز به وجود یک مشاور پاسخ گو  و در دسترس : بسیاری از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد به وجود یک مشاور حرفه ای پاسخ گو به سوالاتشان در کنار خود احساس نیاز می کنند. آن ها نیازمند این هستند که به مشاوری پاسخ گو و آشنا با شرایط کنکور رشته ی خودشان همواره دسترسی داشته باشند تا در صورت داشتن هر گونه سوالی در مورد دروس و مطالعه ی یک مبحث خاص و یا هنگام کاهش تدریجی انگیزه ، احساس نا امیدی و … بلافاصله به آن ها پاسخ گو باشد تا این روند ادامه نیابد.

5- نیاز به کلاس های رفع اشکال : علی رغم مطالعه ی فراوان ، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در بسیاری از مباحث احساس ضعف می کنند . این ضعف می تواند تا حدود زیادی به دلیل پایه ی ضعیف در دروس مختلف مهندسی عمران و یا به طور کلی عدم آشنایی با دروس مهندسی عمران (در مورد داوطلبان سایر رشته ها) باشد. در کلاس های رفع اشکال ، نکات مهم و کلیدی کنکور به طور کاملا خلاصه و کنکوری از زبان کسی که خود یک تجربه ی موفق از کنکور داشته است، به علاوه ی حل مثال های مطرح شده در آزمون های کارشناسی ارشد سال های گذشته از همان مباحث مطرح خواهد شد.

به عنوان مثال مطالعه ی مبحثی که در واقعیت مطالعه ی کامل آن مثلا ده ساعت و یا حتی بیش تر طول می کشد ،در این کلاس ها در طول یک ساعت و نیم کلیه ی نکات مفید و کنکوری آن با مثال های ساده بیان خواهد گردید.

777777

و اما خبر خوب این است که …

تمامی مواردی که در بالا ذکر گردید به سادگی به وسیله ی طرح بیمه ی صفر تا صد نصیر پوشش داده خواهند شد. در این طرح همان طور که از نامش پیداست ، یک مشاور موفق در زمینه ی کنکور کارشناسی ارشد (رتبه ی برتر آزمون کارشناسی ارشد سال های اخیر ) که تجارب فراوانی در زمینه ی سیستم سوالات و مباحث  آزمون کارشناسی ارشد دارد ، ازصفر تا صد کنکور با شما همراه خواهد بود.

مشاور به صورت هفتگی و دوره ای برنامه ی مطالعه ی شما را (هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ درستی انتخاب مباحث مورد مطالعه ) بررسی کرده و با توجه به استعداد و علاقه تان به شما پیشنهاد هایی را ارائه می کند. هم چنین تجربه نشان داده است که با هر تماس تلفنی مشاور انگیزه ی مطالعه و انرژی بیش تری در شما ایجاد خواهد شد و کیفیت مطالعه ی شما بالا خواهد رفت.

3

به علاوه مزیت دیگر این طرح این است که یک مشاور حرفه ای آزمون کارشناسی ارشد همواره در دسترس شما خواهد بود. هر لحظه که بخواهید می توانید خودتان با او تماس گرفته و مشکلات و سوالات خود را مطرح نموده و از او راهنمایی های لازم را بخواهید.

هم چنین مشاور با توجه به نیاز های شما در کلاس های دروس پایه ای مباحث اساسی رشته ی شما را برایتان پوشش خواهد داد. به علاوه می توانید سوالات خودتان درهر مورد اساسی و پایه ای که تاکنون خوب آن را درک نکرده اید ، از کسی که خود زمانی تجربه ای دقیقا مانند شما را داشته است، بپرسید.

در این میان نیز در صورت درخواست شما به هر اندازه که بخواهید ، مشاور برای شما جلسات حضوری مشاوره کاملا رایگان دو نفره اختصاصی (شامل فقط شما و مشاور) تشکیل خواهد داد، در این جلسات نیز شما قادر خواهید بود وضعیت خود را کامل و بدون دغدغه برای مشاور خود شرح دهید و از او راهنمایی های لازم را دریافت کنید

+ به علاوه …

مشاور با توجه به نیاز های شما در مباحثی که در حال مطالعه ی آن هستید و در آن ها احساس ضعف می کنید ، برای شما کلاس های رفع اشکال تشکیل خواهد داد. در این کلاس ها شما کاملا متوجه می شوید که رتبه های برتر کنکور خودشان چه مباحثی را با تمرکز و دقت بیش تری می خوانند و از روی چه مباحثی به سادگی عبور می کنند. نکات اساسی و مهم در هر درس زیاد بوده و اگر کسی بخواهد خود به یک جمع بندی از این نکات برسد ، به مطالعه ی زیادی نیاز خواهد داشت ، با این حال مشاور کلیه ی این نکات مهم را در اندک زمانی برای شما جمع بندی خواهد کرد.

هزینه ی این طرح نیز نسبت به امکانات آن بسیار پایین خواهد بود. در جدول زیر می توانید قیمت بسته ها را مشاهده کنید.

4

برای ثبت نام به موسسه ی نصیر مراجعه نمایید. ( ظرفیت محدود)

آدرس : پل سيد خندان ، دانشکده ي برق دانشگاه  خواجه نصيرالدين طوسي  –   تلفن تماس :  88466935 – 88464780

درباره امین کاویانی

امین کاویانی هستم . دانشجوی مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه تهران. در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی عمران سال ۹۴ توانستم رتبه ی ۴۷ کسب کنم. علاقه مند هستم که در زمینه مشاوره به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد عمران کمک کنم.

هم چنین بخوانید:

مالزی ارشد عمران

خیز بلند مالزی برای جذب دانشجویان کارشناسی ارشد عمران

مالزی در نظر دارد تا شمار دانشجویان خارجی خود را به ۲۰۰ هزار تن برساند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *