خانه / نکات مشاوره ای / معرفی بهترین کلاس برای کنکور ارشد عمران

معرفی بهترین کلاس برای کنکور ارشد عمران

سلام دوستان خوبم امیدوارم که سالم و تندرست باشید و مثل همیشه با تمامی توان خودتون برای رسیدن به موفقیت تلاش کنین. با توجه به این که اخیرا دوستان درخواست کرده بودن که کلاسی رو برای کنکور ارشد عمران معرفی کنم، در این پست تصمیم گرفتم این کار رو برای شما بزرگواران انجام بدم.

سوال اول: آیا اصلا کلاس لازمه ؟

پاسخ: بله! ببینید شما اگر هدفتون موفقیت و کسب رتبه های خوب هست، به طور قطع کلاس می تونه کمک شایانی بهتون بکنه. این موضوع مخصوصا زمانی اهمیت فوق العاده ای داره که کلاس هایی که در دوران کارشناسی داشتین زیاد باکیفیت نبودن و نتونستن اون طور که باید و شاید باهاتون کار بکنن.

خیلی ها هم هستن که برای یه مدت اصلا توی فضای درسی نبودن و بیش تر رفتن توی فضای کسب و کار. در این موارد هم کلاس خیلی توصیه میشه چون این افراد می تونن در کم ترین زمان ممکن همه موارد که بر اون ها گذشته رو به خاطر بیارن. به همین دلیل هست که کلاس رو ما به شما عزیزان توصیه می کنیم.

سوال دوم: بهترین کلاس چه کلاسیه ؟

در این مورد یه نکته خیلی خیلی خیلی مهم هست که باید بهش توجه بشه. متاسفانه در مورد کلاس ها سودجویی خیلی زیاد هست. اما این گونه که خیلی ها می پرسن، به نظر من بهترین کلاس، کلاسی هست که توسط خود رتبه برتر برگزار بشه. چرا که رتبه برتر پستی و بلندی ها و فراز و نشیب های مختلفی که برای هر داوطلبی پیش میاد رو خودش گذرونده و عملا با خود کنکور رو به رو شده.

به تازگی عده ای از دوستان موفق و رتبه های برتر، «گروه آموزشی آفبا» رو راه اندازی کردن که کارشون مورد تایید بنده است. کیفیت فوق العاده، کم ترین هزینه (تقریبا نصف هزینه سایر کلاس ها) مهم ترین ویژگی های این کلاس ها هست.

هم چنین در این کلاس ها جمعیت معقول و منطقی و جوی کاملا دوستانه برقراره. به همین دلیل می تونیم بگیم در مقابل کلاس های بیرون که شاید صد نفر همزمان توی کلاس باشن، دانشجویان خیلی راحت تر هستن و میتونن بسیار صمیمی از ساده ترین مباحث هم سوالاتشون رو مطرح کنن.

هزینه کلاس ها چطور هست؟

به طور کلی در تابستان 96 دو کلاس در جریان خواهد بود که به ترتیب عبارتند از:

  • کلاس تحلیل و مقاومت: هزینه 550 هزار تومان
  • کلاس ریاضی و معادلات: هزینه 450 هزار تومان

دوستان برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر میتونن به ایدی تلگرام زیر پیام بدن:

Aminkav@

 

درباره امین کاویانی

امین کاویانی هستم . دانشجوی مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه تهران. در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی عمران سال ۹۴ توانستم رتبه ی ۴۷ کسب کنم. علاقه مند هستم که در زمینه مشاوره به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد عمران کمک کنم.

هم چنین بخوانید:

ارشد عمران

هدف + تلاش = موفقیت (بخش اول)

همه ما رویاها و آرزوهایی داریم … همه ما در اعماق روح خود می خواهیم …

یک دیدگاه

  1. احمدرضا شایگان مشفق

    با سلام خدمت شما بنده دانشجوی کارشتاسی مهندسی عمران ترم 3هستم مخواستم درمورد کنکور ارشدومنابع مورد نظر شما برای کنکور سوال کنم از آنجایی که به نظر خودم در کنکور کارشناسی به دلیل استفاده از منابع غلط رتبه مورد نظر خودم رو نیاوردم دیگه نمیخوام در این دام بیفتم خواستم که به جز کتاب های سری عمران منبع دیگری هم به من معرفی کنید ویک دید کلی درباره کنکور ارشد وشروع خواندن برای این کنکور به من بدهید لطفا جوابتون رو برای من ایمیل کنید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *