خانه / اخبار / یک سالگی عمران مشاوره: از حمایت های شما بسیار متشکریم

یک سالگی عمران مشاوره: از حمایت های شما بسیار متشکریم

دوستان خوبم سلام! مثل همیشه باز هم از حمایت های شما بسیار متشکر هستیم و امیدواریم که بتونیم در این وب سایت به عنوان یک وب سایت تخصصی در مشاوره برای کنکور ارشد عمران از ابتدا تا موفقیت در خدمت شما باشیم.

از وقتی که پروژه عمران مشاوره آغاز شد، بسیاری از دوستان همیشه همراه ما بودند و با حمایت به گونه های مختلف از سایت، ما رو واقعا شرمنده کردند!

در این نوشته قصد داریم با توجه به این که تنها یک سال از تاسیس عمران مشاوره می گذره، کارنامه یک ساله از سایت رو براتون شرح بدیم و در انتها هم ازتون کمال تشکر رو داشته باشیم.

اینستاگرام

در ابتدا یک نکته در مورد اینستاگرام بنده رو باید یادآور بشم. بسیاری از دوستان در اینستاگرام به من پیام میدن و از بنده مشاوره و راهنمایی می خوان. بسیاری هم تشکر می کنن و به ما روحیه ادامه این کار رو میدن.

اولا که بنده از تمام این دوستان بسیار متشکر هستم. با این حال متاسفانه به علت حجم عظیم پیام ها در اینستاگرام، من واقعا قادر به پاسخگویی نیستم. به خصوص این که به کار دیگری نیز مشغول هستم و خب این مسئله کار رو پیچیده تر خواهد کرد. تصویر زیر، یه شات از اینستاگرامی که من هر روز می بینم هست:

photo_2016-10-03_21-2-38

شاید روزانه 30 یا 40 پیام از دوستان مختلف برای مشاوره دریافت می کنیم. در حقیقت باید اظهار کنیم که مشاوره برای فرد، با توجه به این که مربوط به خود اون فرد میشه، در حال حاضر مشمول هزینه هست. شما می بایست اول به بخش تماس با ما رفته و مبلغ ناچیز 20 هزار تومان برای هر مشاوره پرداخت کنید.

در حقیقت مشاوره ما، با کلیه سایت ها و موسسات مشاوره ارشد عمران متفاوت هست. چرا که شما دارین از جایی مشاوره می گیرین که در آینده قرار نیست هیچ گونه کتابی ازش خریداری کنید یا به کلاس هاش برین. به همین دلیل سعی می کنیم که با مثال زدن نمونه های موردی بهتون راهنمایی های لازم رو بکنیم. راستش رو بخواین، متاسفانه در مشاوره برای خیلی ها به این نتیجه می رسیم که اصلا ادامه تحصیل در ارشد عمران برای اون اشخاص هیچ گونه توجیهی نداره!

خب با این مقدمه، کارنامه یک ساله عمران مشاوره رو براتون شرح میدیم:

بازدیدها

یکی از مواردی که ما رو برای ادامه کار دلگرم می کنه، آمار بازدید سایت هست که روز به روز افزایش پیدا می کنه. در حال حاضر وب سایت روزانه به صورت میانگین 1000 بازدید داره که واقعا به خاطرش از شما عزیزان متشکر هستیم! یکی از مهم ترین مزایای این وب سایت این هست که مخاطب وب سایت، سرتاسر کشور عزیزمون هستند و افراد در سراسر کشور می تونن از موارد و نکات ذکر شده در سایت بهره ببرند.

2016-10-03_21-34-25

نظرات

همون طور که گفتیم، ما اگرچه نمی تونیم همه پیام ها رو در اینستاگرام بخونیم، با این حال نظرات سایت به سرعت مطالعه شده و پاسخ داده میشن. برای همین باز هم تاکید داریم که اگر سوالات شما عمومی هست، می تونین از بخش نظرات به سادگی پاسخش رو دریافت کنین. نکته ای که در مورد نظرات هست، اینه که حتما بعد از گذاشتن نظر، در بخش پایینی تنظیمات رو طوری قرار بدین که اگر پاسخ به نظرتون داده شد، براتون ایمیل بیاد.

دوستی گوگل و عمران مشاوره

به دلیل محبوب بودن عمران مشاوره برای داوطلبان کنکور ارشد عمران، وب سایت عمران مشاوره در دامنه زیادی از کلمات در گوگل اول شد. البته ما هم از گوگل ممنون هستیم که به این صورت ما رو با شما آشنا می کنه. امیدواریم که بتونیم به نحو احسن در خدمت شما دوستان باشیم.

2016-10-03_21-35-03

2016-10-03_21-35-31

سخن آخر: خبرنامه

یکی از نکاتی که بسیاری بهمون بازتاب دادن، عدم اطلاع از این بود که ما چه زمانی سایت رو آپدیت می کنیم. چرا که ممکنه نوشته یا خبری در وب سایت درج بشه که داستان کنکور ارشد عمران رو کلا متحول بکنه. برای همین موضوع در بخش ستون کناری سایت، یه باکس برای خبرنامه گذاشتیم. لطفا ایمیل خودتون رو در این خبرنامه ثبت کنید. ما خودمون در صورتی که مطلب مهمی در سایت درج شد، به لیست ایمیل های ثبت شده در خبرنامه ایمیل خواهیم فرستاد.

درباره امین کاویانی

امین کاویانی هستم . دانشجوی مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه تهران. در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی عمران سال ۹۴ توانستم رتبه ی ۴۷ کسب کنم. علاقه مند هستم که در زمینه مشاوره به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد عمران کمک کنم.

هم چنین بخوانید:

مالزی ارشد عمران

خیز بلند مالزی برای جذب دانشجویان کارشناسی ارشد عمران

مالزی در نظر دارد تا شمار دانشجویان خارجی خود را به ۲۰۰ هزار تن برساند. …

3 دیدگاه

  1. مهندس خسته نباشید
    اینقدر مطالب عالی نمیشه از این وب سایت دست کشید.
    درود بر شما

  2. سلام مهندس جان،خسته نباشید در مورد آزمون های آزمایشی نظرتون چیه؟خودتون شرکت کردید؟اگه خوبه کدوم موسسه رو توصیه میکنین؟
    مرسی از زحماتتون…

    • سلام
      نظرم مثبته و خودم سنجش شرکت کردم
      متاسفانه من به هیچ آزمونش نرسیدم چون بی نهایت سریع پیش می رفت
      با این حال من نظرم اینه ببین رفقات کجا میرن تو هم همونو برو تا دائم بتونی وضعیت خودت رو نسبت به دوستانت بسنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *