فردا،آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد 95 / ثبت‌نام بیش از 250 هزار متقاضی تا کنون

فردا،آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد 95 / ثبت‌نام بیش از 250 هزار متقاضی تا کنون
خبر مهم برای داوطلبان کنکور ارشد عمران : فردا،آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد عمران می باشد.
طی اخبار اعلام شده به گزارش عمران مشاوره به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 در ساعت 24 فردا،یکشنبه،22 آذرماه خبر داد.
برا اساس خبر اعلام شده حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت 14 روز دوشنبه 16 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org آغاز شده و ساعت 24 فردا،یکشنبه 22 آذر ماه به پایان خواهد رسید.
لذا دانشجویان متقاضی کنکور کارشناسی ارشد عمران می بایست هرچه سریع تر به ثبت نام جهت آزمون ارشد عمران اقدام نمایند. هم چنین داوطلبان می بایست برروی تمدید زمان ثبت نام اعلام شده حسابی باز نکنند.
وی هم چنین ادامه داد: برای کلیه داوطلبان ضرورت دارد که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک در مهلت تعیین شده به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
لازم به ذکر است که آمار شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد عمران در ادامه پس از اعلام تعداد شرکت کننده های آزمون کارشناسی ارشد به تفکیک اعلام خواهد شد.
در این باره مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد آمار ثبت نام کنندگان و زمان برگزاری آزمون نیز اظهار کرد: تا ساعت 11 امروز،شنبه 21 آذرماه، تعداد بیش از 250 هزار داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند. این آزمون در صبح و عصر روز پنج شنبه 16 و جمعه 17 اردیبهشت سال 95 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

عمران مشاوره – کنکور کارشناسی ارشد عمران

پایان خبر

درباره امین کاویانی

امین کاویانی هستم . دانشجوی مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه تهران. در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی عمران سال ۹۴ توانستم رتبه ی ۴۷ کسب کنم. علاقه مند هستم که در زمینه مشاوره به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد عمران کمک کنم.

هم چنین بخوانید:

یک سالگی عمران مشاوره: از حمایت های شما بسیار متشکریم

دوستان خوبم سلام! مثل همیشه باز هم از حمایت های شما بسیار متشکر هستیم و …

2 دیدگاه

  1. سلام.این اقا که تصویرش رو گذاشتین احمد توکلی هستش.نماینده مجلس بوده.حسین توکلی یکی دیگس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *