زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 95

اخیرا در مورد جابه جایی زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 95 خبر های مختلف و پراکنده ای بین داوطلبان رد و بدل می شود. چنان که در سایت دکتر کهن ، استاد برجسته ی مهندسی برق، این خبر به صورت قطعی اعلام شده است.

Dr.kohan

اگرچه این خبر هنوز به صورت رسمی توسط سازمان سنجش اعلام نشده است، با این حال برخی بر این عقیده هستند که در صورت جابه جایی آزمون کارشناسی ارشد، با توجه به شرکت رتبه های های خوب در المپیاد ، می بایست تاریخ المپیاد نیز جا به جا شود و از این رو این خبر بعید به نظر می رسد.

در همین راستا سایت موسسه ی ماهان با استناد به سایت سازمان سنجش بر این باور است که داوطلبان می بایست کلیه ی برنامه ریزی خود را بر اساس اعلام سازمان سنجش انجام دهند.

mahan

با این حال، بسته به شرایط حال حاضر، نکته ای که در این میان وجود دارد این است که بهترین کار برای داوطلبان رشته ی عمران ، مطالعه ی مباحث پیشنهادی مشاور در تابستان (مباحث پایه ای) می باشد.

درباره امین کاویانی

امین کاویانی هستم . دانشجوی مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه تهران. در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی عمران سال ۹۴ توانستم رتبه ی ۴۷ کسب کنم. علاقه مند هستم که در زمینه مشاوره به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد عمران کمک کنم.

هم چنین بخوانید:

کنکور ارشد عمران

تسهیلات دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دانشجویان ممتاز ورودی 94

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخیرا از طرف ISC رتبه بندی دانشگاه های اسلامی به عنوان اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *